torsdag 7 januari 2010

Dödsängeln


"Dödsängeln"

Här är en kaxig ond, bråd dödsängel!

5 kommentarer:

  1. Hej Martin,
    Jag såg dig konst på Hugos i dag och tänkte att du kanske är intresserad av några av mina Atelje material. Jag flyttar till Chicago i en månad och jag kommer inte eller kan inte flytta alla saker. Jag har en projektor, staffli, ett glas palett, etc. maila mig om du är intresserad. Fortsätt utställar dina konst.
    Eric Wall + ericwallfineart.com ewallartist@gmail.com

    SvaraRadera
  2. hej! hoppas du har lyckats lösa problemet! jag är och reser i europa nu tyvärr, är i berlin just nu. en projektor har jag verkligen velat använda! tack för erbjudandet, det var verkligen intressant. jag ska kolla upp din hemsida!

    SvaraRadera
  3. Oj, här är har ju jag kommenterat tidigare.

    Personligen tycker jag att det var ett fantastiskt initiativ att plantera om blommorna. Det händer liksom inte på alla efterfester.
    Kom snart igen. Så festar vi. Och har skitkul. igen och igen och igen

    SvaraRadera
  4. Fy fan vilken snygg! /Oskar

    SvaraRadera